Chacha ;*

Igår var man med Isabelle och Johannes :)  Det var kul ;p  Först tittade vi på Saw 3 sen tittade vi på Hatchet fast den var bara overklig ;p  I början på filmen typ så skulle isabelle hem ;(  Men jag och Johannes fortsätte titta på filmen, eller vi tittade inte så mkt;p  Vi pratade och i början låg isabelle i vägen så vi såg inget ;p  Sen när hatchet var slut bytte vi till unrest  och i mitten på den skulle johannes hem :'(  Men när han gick fortsätta jag titta på filem ;p  som vanligt då missade jag början :) hehe;p  Men slutet var iallafall bra ;p får nog se den igen någon dag ;p   Idag var jag på skolan, lika tråkigt som vanligt;p  Var med Isabelle idag för det hade hänt ett missförstånd mellan mig och malin:(  Men det är bra nu för jag förklarade vad som hade hänt.  Det är bra det! ÄLSKAR dej VERKLIGEN malin! <33


Puss o Kram Skumbanan;p <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0