Lördag!

Lördag :)

 

Hej, Idag har jag inte gjort så mycket. Varit med Karolina en stund (;  

Vi gjorde inte så mkt, dampade oss x)) Vaknade typ kvart i elva imorse, ändå så är jag trött?  Men i alla fall ska jag snart äta hoppas jag :p

 

 

Fredag :)

 

 Idag var jag på skolan, jag o Malin missade en timmes lektion x))  

Sen så åkte vi till stikkle med tonår :)  Det var kul!   

Det var speeddating o på den så kommer jag till en kille :

Han: Vad heter du?

Jag: Matilda.

Han: Så de är du som är Matilda ja, vi har sent meldinger till varann vi.

Jag började skratta o skämdes lite :p

Han: Ja( och log)  .

Sen prata vi lite mer :p

 

Hände väll mer men vet inte vad :p

 





så såg man ut när man kom hem, ett rött sträck i pannan :p¨







Kyss:* / Matilda :)) 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0