Lördags mys ;) <3

Sitter här med en godis skål och lite ljus och myser :)  Har varit en lugn dag idag, tittat på film och suttit vid datorn sen 9 imorse :)  Mamma säger att vi borde gå till doktorn med mig för att jag :
Sover ovanligt mycket, Mer än dubbelt så mkt som vanligt.
Har typ kramper eller vad man ska säga, i lungorna.
Mina muskler e cp i armar och ben, musklerna håller mig inte uppe alltid så jag bara faller ihop med benen. Nu är det vänster armen som måste ligga i knät när jag skriver, igår va det benen -.- 
O lite mer som man inte nämner här :)
Jag vill inte ha så :( 

Men iallafall, imorgon kommer Malin :)  Har saknat henne, inte sätt henne sen igår :o 
Vi ska väll ha kul o prata massa skit om killar o så som vanligt :p  O lyssna på tunnan och moroten, bajs i bastun (y

Nu ska jag väll snart sova igen så jag orkar upp imorgon så trött som jag är!  Vet inte om jag ska se Anne Franks sista dagar i kväll igen?  Den är ju ganska bra (y 

Kommer lite tråkiga bilder
l
l
l
v








Kyss:*  // Matilda :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0