j*vla cp saker!

Idag kan jag slå vad om att alla lärare hatade mig -.-

No:n

Jag: Birgitta, kan jag få göra provet på fredag så jag får nån chans att träna?
Birgitta: Nej.
Jag: Varför inte?
Birgitta: nej, du kan bara inte.
Jag till malin: Men wow, temprament vare här!




Samhällskunskapen:

Louise sitter och pratar.

Uno: Louise.
Louise: okej,

 Louise fortsätter
Uno: Louise!
Louise: ja.

Louise sitter knäpptyst och uno säger: Louise, nu kommer du hit!
Louise: men jag sa ju inget.
Uno : Kom hit.
Louise : Men jag har inte sagt något.
Uno: VEM ÄR DT SOM BESTÄMMER HÄR?!
Louise: Ja, men jag sa ju inget.

Uno frågar mig något om världen.

Jag: Vet inte?
Uno: Jo det vet du.
Jag : nej, jag har varit sjuk?
Uno : Sånt här sma man veta!
Jag: Men det gör inte jag.

Uno ger mig en arg blick ;s


Matten:

Jag och Malin sitter o pratar.

Jag: Gun, kan jag o Malin få sätta oss i lilla sexan så vi kan jobba?
Gun: nja...
Oliver: Nej, det e ju orättvist.
Gun: nej det får ni inte.
Jag: Men varför inte? vi kan ju koncentrara oss då?
Gun: Nej, ni sitter här.
Jag: Men i korridiren då? Det är inte orättvist.
Gun: Nej.

Malin skriver på tavlan.

Gun:Malin?
Malin: okej.
 
Malin fortsätter.

Gun: Malin?!
Malin: ja.
Jag: Malin skriv thomas nummer.
Malin: okej.
 Gun går fram till oss: Malin nu ger du dig, tonårs...blabla?
Malin: a , visst.

Jag o Malin fortsätter prata

Gun: Nu blir jag snart arg.
Jag o Malin: hahahhahahha.



Slöjden:

Pia: Jag ska hjälpa dig matilda.
Jag: okej :)

Jag : när kommer du då? (hon hjälpte alla andra före)
Pia: Jag kommer nu.
 Hon kom fortfarande inte.


Sen provar micke trycka in mig till sy slöjden så står han bakom mig, tar tag i mitt bröst o drar mig.
Jag: micke?
Micke: vad?
Jag: ta bort?
Micke: vad?
Jag: märker du inget?
Micke: Oj, förlåt.




Sen så gick jag mot anton o han fösste blicken på mina ... 
Jag : Evelina, såg du vad han gjorde ?
Evelina: Nej?
Jag: jag gick mot han o ham bara fäste blicken?!
Evelina: vah? hahahha.
Anton: det gjirde jag ju inte.
Vi: nej ofta, Gjorde du visst!
Anton: nej.
Vi: fegis, vågar du inte erkänna?
Anton: jo, men jag titta ju inte.
Vi : nej visst;p




Ska nog läsa på no:n nu om jag inte vill ha ig :)


Kyss:* / Matilda x))

Kommentarer
Postat av: idaandersson.

hahahahahahahh.... ;p

2010-01-28 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0