Nu fåre bli ett inlägg om Fredag,Lördag o Söndag :)

Fredag

Idag har det varit skola :) på vägen hem fick jag reda på att vi skulle få en hund :DD   Sen senare på kvällen var det tonår, vi var sex tjejer som åkte på konsert till norge :) Sen när jag kom hem runt halv tolv så fick jag säga hej till Chicago( hunden vi fick på kvällen)  . Vi fick han för att ägeren skulle flytta o hon hade gått till vetrinären för att avliva honom, men vertrnärebn frågade om hon kunde vänta tills efter helgen ifall den fick ett hem för den va så fin o bara 4 år. Men nu är den våran :) Sen klockan halv ett gick jag och la mig för jag skulle upp 7 på lördag :)


Lördag

Idag gick jag upp klockan 7, jag Ska till min morbror :)  Hos min morbror så va vi inne en stund, sen gick vi ut och åkte spark, jag fick köra alla andra hela tiden. I nerförsbackarna åkte vi jätte fort :)  Det var kul :)  Sen på hemvågen pkte jag , morfar oskar o david innom mc donalds och åt :)  Sen var vi hemma runt halv åtta :)

Söndag

Idag har jag varit ute och gått :)  Fortfarande trött sen igår ;p  Men iallafall, vi åkte till Anki, där ifrån blev det fyrhjuling ner till studsnäse, Sen skulle vi ha åkt skridskor men det var för mycket snö så vi gick i två timmar istället :)  Chicago är helt galen i snö :)  Men han är grymt söt , fin ;)  Men vi gick där på isen, stannade tog kort sen vände vi igen :)  Sen när vi kom till fyrhjulingen så åkte vi hem till Anki igen, Då gick vi barn in och väntade tills dom vuxna kom :)  Sen kom dom , då åkte vi hem. nu sitter jag här o ä trött!





Kyss :*  / Matilda :))


Kommentarer
Postat av: sannie

Kolla in världens sötaste djur på min blogg! :D

2010-02-03 @ 18:44:12
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0