sjuk!

skrev nu en lång text o gjorde ett test men råka trycka bort -.-!

tror det började med om att jag gick till skolan idag förkyld o med 37 graders feber-.-! Allt för att göra ensak på bilden sista lektionen, men det fick vi inte göra. Såklart man ska kämpa sig igenom en dag när det inte behövs.Blir ingen skola för mig imorgon , Fick min telefon idag också. Tillbaka efter 3 veckor :) Inte så konstig var närmare 30 fel på den ;p nu e den som ny :) (y  Köpte massa glassar idag också :)  Och så skulle vi till arne men jag fick inte dölja med in ;p han ska operera sig på tisdag så jag skulle inte smitta han ;p hahah ;p   


Har damp tråkigt nu ;p  Messa? 0722337022 :)  Damp damp damp ;p hahha! Börjar få tråkigt nu, redan trött på å va sjuk ;p Nässpray hit annan sak dit, värktabletter åt ett tredje håll o peppar åt de fjärde ;p Halstabletterna får ta det femte ;p  Bara för att jag har damp ;p 

Saknar min syster också ;p hahahha!

Var med Isabelle o Johannes igår , chatter med marcus nu ;p  Lägg till mig på facebook också :) bdb med 960602 :)  Msn också ;p [email protected] ;p hahaha, DAMP! Smsar med Johannes nu ;p  o tänker på stackars isabelle, Det var riktigt dåligt gjort!  Men nu ska jag dampa vidare :) Slutar med en bild på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0