Torsdag, snart helg:)

HaiHai :) ;*  


Idag vare skola igen, imorse kände jag verkligen, USCH SKOLA!!  Hade sån lust att ligga kvar att sova att det var inte normalt.  Men är väldigt glad att jag gick , ingen ville missa det som hände första lektionen.   Johannes satt på Louise plats för hon va sjuk ( han o hon sitter bredvid varann men han satte sig närmare elementet) , och uno bara: Det är inte din plats?
Johannes: Nej
Uno: Sätt dig där( han pekar på stolen bredvid)
Johannes:  Vad spelar det för roll? Louise är ju inte här.
Uno: Sätt dig där!
Johannes:  Men vad spelar det för roll?!
Uno: SÄTT DIG DÄR!
Johannes: Ja, jag sätter mig där då för helvete.
Uno: Vbad sa du?!
Johannes: att jag sätter mig där?

uno går fram till johannes.

Uno: Så där säger man inte!
Johannes: Nej.
Uno: Vem är det som bestämmer?
Johannes: Jag...... Nej du ;s
Uno: Nu går du ut.
Johannes: Men jag har ju inte gjort något.
Uno: NU GÅR DU UT!!

Johannes går mot dörren, framför dörren säger han: Du kan inte kasta ut folk så här?!
 
uno går på, stänger dörren efter sig.

Iklassrummet våga ingen prata.

Uno kommer in: ni läser sida 36-37 , jag kommer tillbaka om tio minuter.

Vi läste, sen hör vi uno står och skriker på johannes, ingen läser, alla lyssnar.

Uno kommer in med Johannes igen. Alla tittar på johannes  :p


Hahahaha!  kanske inte skrev helt rätt men det va grymt kul iaf!!


Förut när jag satt och gjorde svensk läxan så skulle jag skriva mitt första minne, först kom det inget men sen kom jätte många på en gång o jag bara: Mamma, vad hände först? ;s  

Haha, jag vet, jag e trög ;p 

En annan rolig sak e att jag kommer ihåg precis vad jag gjorde för precis ett år sedan ;o


Men ska snart äta o titta på tv :)  Sen imorgon blir det skola igen men Malin kommer inte ;( 

På lördag å ska jag till min morbror också :)  Kommer bli kul att se dom igen :)


Tror inte jag har mer att skriva nu?

Kyss ;* / Matilda x))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0