TråkdagIdag :(

Har haft grymt tråkigt idag! Först vaknade jag 9:39 sen åkte Jussan till jobbet 10:00 . Sen klockan ett åkte jag och Mamma o handlade. Massa glass åt mig :) Sen kom vi hem så kom Tom- Jarle så spelade jag, han o pappa kort tills nyligen. Äganska sletsamt, men hade ju inget bättre för mig :(  Imorgon så blire att va hemma hela dagen igen. Hatar att vara sjuk!!
Har smittat Louise genom msn också :)  Mitt virus kom igenom hennes virusprogram ;p hahahha!
Har typ inte gjort mer än det här, föutom att smsa :) Det e ju det man lever för :)
Till helgen blir det att åka till min morbror om jag har tur :) Har inte träffat dom på någon månad nu, sen efter denna helg blir det väll inte förens sista helgen i maj :(  Synd att dom bor så långt bort.
Har ingen bild jag kan lägga ut idag om det inte blir någon på min eller malin då :p
Saknar en viss person grymt mycket också nu. :( <333


Ska nog sova snart :) 

Heheh ;p


Bara för att jag ÄLSKAR bilderna ;p


Natta :)



Kyss :*/ Matilda :))

Kommentarer
Postat av: Louise<33

hahhha:D Jag måste verklogen skaffa bättre virusprogram! :D

2010-01-24 @ 23:27:51
URL: http://louisemichellenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0