Hejjsan,  första gången jag skriver här som singel. Fyfan va det suger!   Fattar inte varför han gjorde slut?  Hade inga känslor kvar? Sånt märker man väll tidigare? eller?

Men iallafall, har haft en konstig dag idag, skolan o möta honom, som kompis och inte pojkvän. 
Jag hade inte tänkt att gå på skolan för jag vet att jag gråter så jävla lätt, men kom på att jag har Malins skåpnyckel så jag var tvungen. Men jag har sån tur att Malin finns där och tar hand mig. Gud vad jag ÄLSKAR henne! :)  Ganska jobbigt på skolan idag ändå, men får väl se det positivt, nu kan man flörta med alla man tycker är fina (y  haha x)   Vet inte vad mer jag ska skriva? 


Imorgon är det  bad med 7a 7b och 8a -.-  Måste simma så jag får mvg :) 


Men Ska snart sova ;p    Godnatt :)

Kyss ;* / Matilda ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0