Alla mina nya kompisar heter anton?

Hejjsan,

Idag var det skola, lika kul som vanligt x)

Jag bor ju i Malins skåp o hon hade en bok som Frida var tvungen att lämna in i sitt skåp, och när jag tog mina böcker ramlade den ut, och jag orkade inte ta upp den så jag gick in i klassrummet o sa till Frida så hon fick göra det själv x) HAHA!  Sen en annan lektion kommer jag inte i klassrummet o säger till Frida igen, sen börjar jag o Malin skratta när hon gick ut för den ramlade aldrig ut jag ville bara att hon skulle få springa ;p HAHA!

Jag har varit väldigt trött idag så jag har skrattat jävligt mycket :D  HAHA!


Jo, jag har märkt att alla mina nya kompisar heter anton ?
haha, först när vi börja sjuan, kommer det en anton i a o en i b,
för ett tag sen så skrev en anton lilja till mig på msn.
Nu i helgen blev jag kompis med Anton Eld, Sen idag smsade jag med en annan anton?

haha, hur lyckas man x)





Kyss ;* / Matilda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0