Måndag ;D

 Imorgon är det måndag :)   Skola och ett halvår med Johannes ;) 


Satt o skrev en text till han förut :  


Johannes Knutsson :)

 

 

Jag vet inte vart jag ska börja, scoutlägret kanske? Första gången jag verkligen träffade dig, på allvar liksom ;p  Det var då jag blev kär i dig. Du var en typ som jag tyckte om. Du gillade inte mig , men jag gillade dig. Jag visste att du inte alls skulle vilja vara ihop med mig, för det var det du sa till mig. Men sen fick jag säga till mig själv att vi skulle bli ihop i sjuan .  Och det blev vi ;D  Den 8:onde september. Två dagar före din födelsedag. Jag trodde ALDRIG att du skulle bli ihop med mig, men det blev du :) Och det är jag glad för!  

Vi har haft en del problem och så, men det har alltid löst sig !  Folk som har bett dig göra slut och så ;p Men jag ska inte säga att jag blev förvånad när jag fick höra vem .

Jag vågar va mig själv med dig, för att jag vet att du gillar mig ändå, jag kan vara klädd hur som helst och du bryr dig inte ;)  

Nu, på måndag, den 8:onde mars, har vi varit ihop i ett halvår :) 

Det känns jätte bra! Du är verkligen en kille jag kan vara ihop med läänge! Alla andra killar jag har fått har varit idioter! Men det är inte du!

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, det är sent o min hjärna är inte igång x)    Men i alla fall  

 

Johannes? , Jag älskar dig verkligen jätte mycket! ♥♥♥

 

 

/ Din flickvän Matilda ;*








Inte alls fint men ändå ;p


Imorgon får man träffa alla goá kompisar igen ;)  Nu sitter jag o lyssnar på Justin Bieber :) 



Men ska snart dra mig mot sängen!



Godnatt , sovgott! ;* ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0