Men hej :)

Riktigt länge sen man skrev här nu, haha.
Idag på skolan var det kyrkmarschen(stava). Ganska kul faktiskt :p  Hem gick jag med oskar pågrund av en sak.
Sen när jag kom hem gjorde jag inte så mkt, facebook mest :p
Sen tittade jag på avatar, har en halvtimme kvar att se men det är bra hittills :D  Jag tror jag ska fixa upp också, den är ju dret bra!
Imorgon vill jag sova riktigt lääänge :D  För vi är lediga då ju :D Gött (y
Sen på fredag ska jag sova hos Lovisa :D  I tält tror jag , första gången i år :D
Sen på söndag ifall det stämmer så tror jag att jag följer med Madde på hennes match , har inte träffat henne på typ en vecka nu, riktigt sorgligt.

Men Nu ska jag nörda msn o facebook !  




Kyss:*  / Matilda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0