dag 7

Hej , jag vet att jag har hoppat över dag 6 nu, men orkar inte med den ;p
Dag 7 är min bästa vän, men jag har flera .
En av dom är Lovisa, som varit min bästis sen vi gick i 3:an och 4:an, vi gick inte på samma skola, men våra mammor kände varann efter ha varit klasskompisar o hennes syster jobbade på  samma ställe som min pappa.
Det var en sak med skolan där man skulle prova på olika instrument, men jag missade det året det var min tur så jag fick gå med dom yngre, alltså lovisa :)
Jag kommer fortfarande ihåg det som om det vore igår. Den dagen alltså, helt underbar!  Jag Och Lovisa har varit bästisar sen dess, okej vi har våra dåliga dagar då vi tjafsar, men vi blir alltid sams igen! Vilket är tur det (: Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig lovisa, du är seriöst den bästaste bästisen man kan ha !
Sen har jag mer bästisar, tex isabelle som jag alltid gått i samma klass som , :)
Malin och Frida som jag hatade innan dom började i min klass, nu älskar jag dom verkligen !
Sen har man ju killkompisar också, jag har en del bra killkompisar, kanske inte direkt bästisar, men bra :)
Det är tex Anton , den charmigaste killen på jorden ;) Som alltid ler också :)
Hm , Jonte, en kille man inte kan bli sur på , och man kan berätta ALLT för , :)
Sen är Linus o Marcus helt grymma också! ;)
Nu , lite om mina senaste veckor, dom har varit underbara! förutom att malin åker så mkt skidor så måste sakna henne hela tiden ;o
Annars är allt annat helt toppen!
Den kommande veckan har jag prao , blir två dagar på fridtids med min moster, och tre dagar i arvika på skolan med min syster :) Efter det blir det Lima med härliga personer, gött! Massa skidor (L)
Var i valfjället här om dan med skolan, jag åkte med Lovisa och Linus, och klantig som man är så lyckades jag ramla i liften o göra bort mig totalt, men jag tror linus skämmdes mer ändå, haha ! Nej men det va kul ändå ;)
Idag har Jag inte gjort så mkt, sista skoldagen idag på två veckor, sköönt ! men kommer sakna vissa personer :(
Jag och pappa har spenderat kvällen i soffan med film :)
Nu sitter jag och chattar med jonte och väntar på att mamma ska sluta jobbet nångång :)
Men vi hörs, PUSS ! 
Söt cam bild, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0