Dag 1

10 saker om mig själv.
1. Jag kan vara väldigt elak, mot de jag gillar.
2. Jag har skelett fobi, så börjar gråta ibland på no:n för att jag får panik.
3. Jag är beroende av närhet.
4. Jag är rädd för hundar som han nån slags blandning till drever, fy!
5. Jag öppnar mig väldigt lätt för folk jag känner att jag kan lita på :)
6. jag känner mig ful utan smink.
7. jag har gått ner 7 kilo, nästan 8 på mindre än ett år :)
8. Min faster bor inte ens en timme ifrån mig o jag har inte varit hemma hos henne på typ 5-6 år?
9. Jag får inte köpa mer kläder för mamma -.-
10. Jag tycker att en person är helt underbar men skulle aldrig våga berätta det för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0