lördag :)

Hej , !
Nu sitter jag framför datorn, har inte så mkt att göra :)
Har nyss gjort första skolveckan efter lovet, det har varit kul :)
Stör mig på vissa personer som tror att dom är bättre o mer omtyckta än vad dom egentligen är.
För sanningen är att ingen gillar det dom gör. Och dom får bara mindre o mindre kompisar.
Jag har massa tankar i mitt huvud som jag vill få ut, men jag kan inte skriva allt här .
Jag skaffade mig inte direkt något nyårslöfte i år men jag har lovat mig själv att bli smalare, det måste jag!
Och sluta äta så himla mkt. Annars flyter det på :) Fast jag har fortfarande lite problem inom det där med "kärlek" .
Det är så svårt, man vet liksom inte riktigt vad man vill ha. Det svåra är nu för jag gillar två killar, men på olika sätt, den ena är liksom jätte bra på ett sätt, och den andra på ett annat.
Så jag vet inte hur jag ska göra :/ men det ordnar sig väl, eller ?
Jag har massa familj problem också, jag får damp på alla här hemma.
Min syster är konstant elak, och det orkar jag inte. Hon går runt och trycker ner mig och tror att hon är bättre än mig, men det är hon inte. Min pappa, ja vad ska man säga, han har nått allvarligt problem. Jag längtar verkligen tills jag flyttar o kan bestämma själv hur ofta jag vill träffa dom !
Men men , sånt är livet ;)    Jag har mina underbara kompisar ! :) <3
/ Matilda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0