Tävling !

Hej allihopa! Nu är det så att jag är med och tävlar om ett doftkit, ett smycke med berlock , väska och lite skönhets saker från Juicy Couture ! Om ni vill vara med och tävla så går ni in här : http://juicycouture.carolinesmode.com/
Hej !
Jag skulle gissa att jag är Peace Love !
Även om jag bara har varit utomlands en enda gång så älskar jag att resa!
I juni enbart har jag varit i Paris, Jag har besökt gotland, gått längs stranden och badat i havet!
Fått med mig småland har jag gjort också, en lastbilstur på 70 mil med min far!
Men som sagt, jag älskar att resa därför tror jag att jag är en Peace Love.
Jag tycker att jag borde ha en chans till att vinna för att jag gör mycket för folk men får inte ofta saker tillbaka, jag gör verkligen allt för dom. T.ex. min syster, vi har aldrig haft en bra relation, jag har alltid gjort allt för att hon ska tycka om mig eller bli glad, men jag är ändå bara den där "jobbiga lillasystern" . Nu är det så att jag inte kan skriva sammanhängande texter, men hoppas ni får en liten blick på hur jag är ändå ;)
Skulle va grymt kul om man kunde få en ny doft nu i sommar !
Kramis ! Matilda Lindgren
Skulle ha tävlat på facebook , men det gick inte så får bli här, puss ! Lycka till ;)
Hej !
Jag skulle gissa att jag är Peace Love !
Även om jag bara har varit utomlands en enda gång så älskar jag att resa!
I juni enbart har jag varit i Paris, Jag har besökt gotland, gått längs stranden och badat i havet!
Fått med mig småland har jag gjort också, en lastbilstur på 70 mil med min far!
Men som sagt, jag älskar att resa därför tror jag att jag är en Peace Love.
Jag tycker att jag borde ha en chans till att vinna för att jag gör mycket för folk men får inte ofta saker tillbaka, jag gör verkligen allt för dom. T.ex. min syster, vi har aldrig haft en bra relation, jag har alltid gjort allt för att hon ska tycka om mig eller bli glad, men jag är ändå bara den där "jobbiga lillasystern" . Nu är det så att jag inte kan skriva sammanhängande texter, men hoppas ni får en liten blick på hur jag är ändå ;)
Skulle va grymt kul om man kunde få en ny doft nu i sommar !
Kramis ! Matilda Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0